Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij Sushi Brugge. Meer weten? Ontdek meer
Dries
13 jun 2026 om 21:57
het enigste minpunt is de verplichte prijs alvorens levering. wat mij betreft ben ik gerust bereid om bij een kleinere bestelling een fee te betalen om levering mogelijk te maken, waarbij natuurlijk bij grotere bestellingen de levering gratis moet
Shana
27 mei 2026 om 0:02
Het is echt overheerlijke sushi
Mathias
17 apr 2026 om 22:09
Zeer lekker. Voor herhaling vatbaar!
Steven
6 mrt 2026 om 20:53
Bockt
Luis
21 feb 2026 om 23:11
De bezorger is de beste
Floris
8 feb 2026 om 8:56
Zaterdagavond sushi voor 2 personen besteld. De bezorger was zeer correct en had, op mijn verzoek, vooraf opgebeld abbrechen wij in een B&B zaten. Volgende keer in Brugge bestellen wij weer hier.
Alana
25 jan 2026 om 19:55
Superlekker, mooi verpakt en perfect op tijd!!
Wendy
10 jan 2026 om 19:01
Geen andere sushi kan hier aan tippen!
Nathalie
15 nov 2025 om 20:26
het was echt perfect. ook de levering was heel snel, we waren jammer genoeg nog niet thuis. maar alles was super lekker